Mysigt här hemma !

Läste precis i Stinas blogg om läppförstorning och blev ärligt talat lite sugen att testa det jag med, det är ett medel som försvinner ut ur kroppen efter 4-6 månader.. Hmm kanske man ska önska sig i julklapp eller vad säger ni ? Jag är jäkligt sugen på det, var inne på deras sida nyss och kollade och blev lite sugen på andra saker också! Jaja vi får se!!!

Har ni haft en bra söndag? själv låg jag däckad i någon timme på förmiddagen för att jag hade så ont i halsen, var ju på apoteket och köpte Muccoangin eller hur det stavas, det hjälper ju bara så länge sugtabletten är i munnen, alltså ca 5-10 minuter, Hmmm, jävla skit, har så ont! Men men.

Efter det att jag låg däckad så fick jag ett ryck och började storstäda här hemma och gjorde mysigt! Vi var även på plantagen och köpte massor med fina växter, är hur mysigt som helst här hemma nu.. Lite växter gjorde mycket om man säger så!

Älsklings bror var och hälsade på en snabbis också!

Nu sitter jag här och kollar på Singing Bee!

Vad har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Idag har det blivit reklamutdelning och plugg :P haha.. typ allt. Så sprang jag ju nu. Oroa dig inte för din eventuella lathet :P du kommer kanske in i någon träniongsperiod snart. Dock är det ju inte bra att träna i perioder. Hellre en gång i veckan året runt än sju gånger i veckan i en månad liksom.

2008-11-02 @ 19:53:26
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Tack:D



Vad är det för slags läppförstorning då? Det kan ju inte va botox då eller vad det heter.

Har haft en bar söndag, iaf från kl 4 ungefär:D

2008-11-02 @ 19:59:16
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo det är jättemysigt med filmer

2008-11-02 @ 20:00:17
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0