jobb jobb och jobb

igår hann jag verkligen inte att blogga då jag var på jobbet mellan halv nio till sju på kvällen.. Utan paus! Ja tyvärr ställer jag för höga krav på mig själv när det gäller att jobba, vilket drabbar min kropp! men men har försökt ändra på mig men det går inte, jag ger 200% på jobbet ... Så jag var död när jag kom hem, det var bara att käka middag som älskling hade gjort klart när jag kom...mumsigt! min favorit, chickenbits med pommes och en hemlagad sås till...

Efter det låg jag framför tv:n och kollade på bonde söker fru.. Riktigt spännande, efter det var det dags för efterlyst, gillar verkligen det programmet..

Ikväll ska jag ta det lugnt och kolla på Medium, japp jag är ett riktigt seriefreak, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0