Fin middag hos mamsen

kan man bli såhär sjukligt trött av medicin? ja tydligen, jag är så trött så jag vet inte vad.. Men det har inte hindrat mig från att göra det jag skulle och ska göra idag.. Har varit i forum idag med bror och älskling+ hans mamma och pappa.. Kollat lite, men pank som jag är så får jag bara fönstershoppa.. Suck, det suger verkligen, finns så mycket jag vill ha och behöver.. Jajja får vänta tills jag blir rik. Haha!!

Just nu har älskling och bror ockuperat sängen och sitter och spelar Guitar Hero eller hur det stavas, har själv provat det men jag var verkligen kass så jag håller mig till datorn här i vardagsrummet..

Ikväll blir det fin middag hemma hos mamma, lamrätter med potatis i ugn och sallad+såser, kan det bli bättre.. Sedan godis på det, yummi!!

Blir nog en tidig kväll för min del, ska få ur den där jävla tabletten från min kropp och aldrig mer hålla på med sådant skit, förlåt kroppen! Im very VERY sorry!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du känner dig bättre snart... Jag tror heller inte på de där tabletterna, förutom om det är riktigt, riktigt illa men då tror jag snarare de kan verka som en hjälp. För innerst inne måste man ta tag i det själv, de löser inte problemet, de tar bara bort symptomen.

Ska du göra nåt kul idag? Kramar

2008-11-09 @ 09:49:35
URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0