chokladtomtar

Sorry för dåligt uppdaterande idag men har varit på jobbet från halv nio till halv fyra.. Sen har jag inte varit på humör heller.. Men men..

Hoppas eran dag har varit bra ? själv ligger jag däckad igen, tar all energi så att jag kan jobba och sedan när jag kommer hem får jag vara sjuk.. Är påväg att tappa rösten också, känner mig inte alls kry.. Men imorgon jobbar jag i tre timmar så jag tänkte jobba då och sedan komma hem och vila upp mig.. Livet är hårt ibland!

Älskling gjorde hemlagad potatissoppa, hur gott som helst.. Så nu är man mätt och belåten.. Vet ni vad jag är beroende av, eller ja när de finns att köpa, chokladtomtar, hahah! Har en hel påse med dom hemma.. Yummi! eller vad säger ni, visst är det bara sååå gott ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kanske :P fast jag tycker ju inte man ska börja äta än...

2008-11-04 @ 20:02:22
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Johanna

usch jag är förkyld och krasslig också

2008-11-04 @ 20:49:49
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0