Chokladmuffins

sådär, nu är min dator fixad och jag kan lägga upp bilder igen, så nu blir det mer bloggande, med bilder, bra va! Idag som jag sa igår ska vi ha kalas för mina två syskon. Släkten kommer dit! ska bli kul, ska vara hemma vid tolv för att göra tårta med min bror, de gillar min tårta så mycket. Något jag är bra på iaf!

här kommer lite bilder från igår när älskling och jag bakade chokladmuffins, kladdkaka och pepparkakor. Ett tips när man gör tex chokladmuffins är att ha mörk blockchoklad i mitten, det blir jätte gott!











Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gott och fint och mysigt :D På en och samma gång !

2008-11-23 @ 10:04:08
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Jen

Ser gott ut, bra med nyktert liv, alkohol bara pajar allt. Har du läste självkänsla. nu eller vad den heter? Kram

2008-11-23 @ 14:19:29
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0