Bakdag

Härligt det var att vakna upp till snö imorse, hur mycket som helst, kramsnö är det också. Hoppas att det håller i sig till julen nu..

Idag har vi bakat, tråkigt att jag inte kan visa bilderna men jag ska försöka fixa det ikväll, så förhoppningsvis kommer det inlägg med bilder imorgon.. Vi bakade både pepparkakor och chokladmuffins, mmm mumsigt! Jag gjorde även en kladdkaka men den blev helt förstörd, älskling skulle smaka på den och han höll på att spy, haha. Ajja får baka lite oftare så att man blir bättre!

Sen har jag bara storstädat här hemma och fixat.. En lugn lördag med andra ord!

Imorgon är det kalas som gäller för två av mina syskon, ska bli kul. Jag och bror ska baka tårta, min specialare, Mmm yummi!

vad ska ni göra denna härliga lördag då ?

Kommentarer
Postat av: johanna

vad härligt jag och killen ska ta de lungt

2008-11-22 @ 16:30:54
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Maria

Har också tänkt att baka idag :D

2008-11-22 @ 18:28:33
URL: http://www.mariacarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0