Veckans att göra!

Julhandla i år vill jag vara ute i god tid så att det inte blir stress, i år tänker jag inte köpa många julklappar och inte till så många heller. Mer personliga klappar detta år! något som verkligen betyder, inte bara köpa för köpandets skull!

Spa dag Har inte haft det på länge, brukar ha det minst en gång i veckan, att ta hand om sig själv och ge sin kropp tid är viktigt för mig! så det blir det på torsdag.

Storstädning en grovrengörning är ett måste, vill att det ska vara tiptop runt julen så. Sen är det ju alltid skönt att komma hem till ett rent fint hus varje dag, eller ? hatar när det är stökigt och skitigt runt om mig!

Läkarbesök har några läkarbesök denna vecka också tyvärr, ska bl.a få reda på provsvar och så!

Jobb inte så mycket jobb denna vecka!

Barnvakt är barnvakt från fre till lördag, tänkte kanske ta med ungarna på julmarknad och lite sånt. något kul hittar vi på!

Luciafirande min bror har luciatåg på förskolan som jag ska gå på!

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej du, det där med att skriva om olika ämnen är bra tycker jag. Lite tips: Lagar,,, är det ok att bryta mot vissa lagar? Tex dricka alkohol innan 18? Ha sex innan 15? Är inte det lagstadgat. Jag blir lite irri på dom dom är under 18 som skriver på bloggen om superierna,dåliga förebilder. Kram

2008-12-08 @ 08:29:45
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag ska inte köpt en enda julklapp än. men ska försöka göra det när mina pengar kommer

2008-12-08 @ 11:32:18
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0