Stan med tjejerna

Idag har jag varit i stan, sickla och nacka forum hela dagen med Tina och Sandra, alltid lika kul. Blev mest fönstershopping för min del, och sen har jag köpt de mesta julklapparna också så det känns jätte skönt. Blir annars så stressad och gör det en vecka innan jul Mysigt var det iaf, synd bara att det inte var snö ute..

Hittade hur mycket som helst jag vill ha. Bla en ursnygg kappa på Bikbok, tyvärr hindrade min ekonomi mig så det blev inget till mig själv, eller jo två luktpåsar man har i gaderoben. Det unnande jag mig.

Nacka Forum har blivit skit bra, ska försöka ta med mig mamsen och Flisan dit imorgon ! fast på ett sätt vill jag ju inte dit då man bara lockas av allt man vill köpa.. men men vi får se.. Man kanske kan önska sig lite pengar av tomten? haha!







Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ohh-- det är så himla mysigt att åka till stan emd sina tjejkompisar- och speciellt nu i juletid ;)



sv: Aww--- tack så jätte jätte mycket för den fina kommentaren :) blev superglad !!

2008-12-04 @ 20:17:00
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fin du är

2008-12-04 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0