Torsdag

Godmorgon!
Allt bra med er ? själv är jag utvilad och på bra humör :) ska iväg till Farsta centrum idag och julhandla lite med tjejerna.. Känner mig lite stressad, har de flesta julklapparna kvar. Fan jag som hade planerat så bra, men men. Sen blir det även en tripp till Sickla och Nacka Forum. Panduro har öppnat i Forum. Ett bra tips till er som gillar att tillverka era julklappar själva. Jag gillar den affären väldigt mycket, massor med pysselsaker! Ska även passa på att köpa lite choklad på jamjam! Japp jag är chokladberoende, love it!

Ikväll ska jag iväg på "julmys" med familjen på ett ställe, ska bli riktigt roligt. Annars händer det inte så mycket mer. Nu ska jag göra två mackor med philadelphia och ett stort glas oboy.

Vi hörs snart igen innan jag åker.


Kommentarer
Postat av: Jen

Halihalå,funderar på Farsta idag också med mor min,,, om vi pallar,,, vi har lite för nära till Globen men jag hatar det centrumet. kram

2008-12-18 @ 08:28:19
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0