söndag

sorry för ett dåligt uppdaterande, får ta igen det nu. Har nämligen varit full rulle här hela dagen, har haft två av mina syskon sovandes här. Så morgonen började vid åtta då alla var vakna. Åt lite frukost, och sedan var det bara att duscha småttingarna, sen tog jag och flisan ut Mexx på morgonpromenaden, hur skönt väder som helst.. Efter det begav vi oss till sickla där jag skulle köpa lite grejer, hittade allt jag behövde så det var skönt! Sen gick vi in på Simba (djuraffären) för att kolla på klätterträd till våra katter, hittade 2 jag ville ha, frågan är vilken det blir..

Efter Sickla var det bara att åka hem och käka lunch.. Leka med lego och sedan skjutsa hem ungarna!

Kom hem för en stund sedan och vi ska snart krypa ner i ett skumbad, sen ska vi på middag hos älsklings föräldrar.. Mysigt!!

Imorgon tänkte jag ta och åka till Nacka Forum och julhandla lite efter jobbet..

Nu ska jag skriva om Unga Mödrar! så kika in om en stund och var gärna med i diskussionen


Kommentarer
Postat av: Liene

Skumbad lät nice:D synd att jag inte har nåt skum hemma för då hade dte blvit ett sånt bad för mig med nu.

2008-12-07 @ 16:12:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad trevlit ni verkar ha haft de

2008-12-07 @ 16:13:40
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Melina

nacka forum ska vara snyggt,har intevart där ännu doc :)

2008-12-07 @ 18:02:48
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0