Onsdag

Vaknade upp efter att jag fick tre sms och flög upp ur sängen, jobbet ville att jag skulle komma och jobba lite extra, och visst ställer man upp, behöver lite extra pengar så!  på 40 minuter gjorde jag mig klar och begav mig till bussen!

Jobbade 4 timmar! B bjöd på burger king i forum till lunch! mumsigt, men jag tycker nog att mc donalds är godare, eller vad säger ni, vad gillar ni bäst?

Mötte upp mamsen på vägen och käkade middag där då älskling jobbade över och kände att jag ville spendera lite tid med mamma, händer ju tyvärr inte så ofta som jag skulle vilja, men det var trevligt! träffade mina syskon också..


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad trevligt med filmer var de några bra

2008-12-10 @ 20:25:13
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0