Niki Listar




Gina Tricot en utav mina favoritaffärer, när jag går in i den affären så kommer jag alltid ut med något plagg.
Okej visst det är skittrisst att många köper därifrån, man vill ju ändå skapa sin egen stil, hehe. Billig och bra affär med massor utav rea nu så skynda er dit!

Ljusare tider Vi börjar sakta gå mot ljusare tider och våren och sommaren, det är då jag trivs som bäst, slippa klä på mig massor utav kläder för att inte frysa, nej vintern är inte min tid på året. Det ska vara sommar :)

Mina fina läsare Det är så underbar att logga in på sitt konto och läsa era underbara kommentarer, kan dagen börja bättre. Många börjar jag nu få på msn också vilket är jätte kul. Jag måste verkligen ta mig tid till er också! KRAM!







Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag ska heta memikaela , fär jag trivs i det hehe :D

2008-12-28 @ 12:51:24
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0