Lite av julklapparna

Måste berätta lite vad jag fick i julklapp, fick bl.a massor med pengar TACK det behövdes verkligen, så jag unnade mig lite nya plagg och så, ska spara resten så.. Är bra på att spara. "stolt" 

Jag köpte en datorväska så nu ska jag börja ta med mig datorn lite oftare när jag ska iväg. Måste även utnyttja mitt mobila bredband, nä nu ska jag återgå till det jag fick.

Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag gillar choklad, så utav mamma fick jag massor med chokladspa saker, helt underbart.. Fick även spasaker av mormor. TACK

Den häftigaste presenten var nog ändå från min moster och hennes man. En ljuslykta gjort av sten från Himalayaberget och som renar luften. Helt underbar, den skiftar lite i rosa men på bilden ser den helt vit ut.

Fick även ett jättefint halsband (visar senare) och 6 dricksglas :)

Skriver om resten senare







Kommentarer
Postat av: mikaela

visa mina då ?:(

2008-12-28 @ 11:55:56
Postat av: Alexandra

Vad fint SPA-set !

2008-12-28 @ 12:32:34
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: sara

ljuslycktan var skit fin ju !!! :o :D

2008-12-28 @ 12:53:26
URL: http://ssaaaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0