Im back!

Godmorgon! förlåt för uppehållet men nu är jag tillbaka, har varit så mycket nu i jul så jag kände att jag behövde lägga ner tid på annat. Har ni haft en bra jul? min var okej. Trevligt att träffa släkten m.m. Har blivit en hel del julmat, som man börjar tröttna på nu. Har ätit det i flera dagar..Kanske ska börja med en ny tradition med älskling, äta något annat gott på julen. Kanske skulle vara något, eller om man BARA äter julmat på julafton..


Har ni varit inne på mellandagsrean än då ? jag var inne både i fredags och igår, har hittat massor med fint som jag visar lite senare, ska nog in i veckan igen..

Ska snart äta lite frukost och fixa mig lite, idag blir det en slapp dag. Det blir bio och filmen Yes Man. Den ska tydligen vara bra, älskar Jim Carrey också..

Ska boka platser nu.

Ha en bra dag så hörs vi senare






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0