1a december

nu är det inte långt kvar till julafton :) längtar verkligen, älskar julen, finns inget underbarare!! känner mig dock stressad, har inte börjat julhandla än. Men vet i stort sätt vad jag ska köpa till de flesta.. Ska in till stan på torsdag med Tina och sandra och julhandla. Hoppas jag hittar allt då.. Skulle vara mysigt om det kom lite snö också!

Men men idag är det måndag, har inte gjort så mycket annat än att jobba.. Funderar på att lägga mig i ett bad snart och läsa lite.. Bara jag inte somnar.. Har varit sjukt trött idag, jag brukar inte ha några som helst problem med att komma upp på morgonen men imorse hade jag det, ville bara krypa ner i sängen och sova vidare.. Suck!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag längtar till julen jag med

2008-12-01 @ 18:16:32
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0